مقالات

وکیل سید خندان

ما دراین مختصر شما را با تیم حقوقی همیار به عنوان وکلای حاضر در سیدخندان یا وکیل سیدخندان معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که وکیل کیست ؟ و وکالت به چند صورت در دادگاه ها قابل انجام است، ما در خصوص جایگاه وکیل در قانون صحبت خواهیم کرد و چتر حمایتی قانون از جایگاه وکیل . با ما همراه باشید با مطالب وکیل پایه یک دادگستری در سیدخندان .

وکلای همیار در سیدخندان :

اگر ساکن در سیدخندان هستید ممکن است در مقابله با یک مشکل حقوقی اولین چیزی که در اینترنت سرچ کنید وکیل سید خندان ، وکیل نزدیک سید خندان ، وکیل تهران در سید خندان باشدبنابراین موتور های جستجو گر درگوگل به سرعت به نیاز های شما براساس کلید واژه های سرچ شده پاسخ خواهند داد و شما را بر اساس نیازتان به نزدیکترین  خواسته های سرچ شده در گوگل آشنا خواهد کرد

بنابراین افراددر رویارویی با نیازهایشان ابتدا به دنبال نزدیکترین محل یا فرد درمحل سکونتشان هستند که این امر جزء بدیهیات است بنابراین تیم حقوقی ما سعی دارد شما ساکنین عزیز سید خندان را با گروه وکلایی آشنا نماید که می توانید در 24 ساعت شبانه روز با شماره های اعلام شده در سایت و از طریق راه های ارتباطی دیگر از جمله تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ با آنها در تماس باشید.

استقلال وکیل دادگستری :

در اکثر قوانین و اسناد بین الملل حضور وکیل و استقلال او جهت دفاع و برقراری عدالت یک ضرورت بلکه یک تکلیف برای حاکمیت است.

متاسفانه در جامعه کنونی کسب استقلال نهاد وکالت با چالش روبرو است که پذیرش استقلال نهاد وکالت یک ثمره قهری در یک نهاد مدنی است .

انتخاب وکیل یکی از بهترین راه های حل مشکل حقوقی :

امروزه با پیشرفت سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و افزایش علوم کامپیوتر ، بسیاری از مردم جامعه برای دسترسی به نیازهای خود می توانندبا کمترین وقت از طریق اینترنت به خواسته های خود دسترسی داشته باشند بنابراین داشتن یک وکیل نیز همانند نیازهای دیگر افرادمی تواند در دنیای دیجیتال با تبلیغات انجام شده به راحتی یافت و در دسترس باشد.

اما در مراجعه به هروکیل درهر محل ممکن است برای هر شخصی با مشکلاتی رو برو باشد بنابراین می توانید با انتخاب یک وکیل دادگستری خوب در نزدیک محل سکونت یا اقامت خود بخصوص انتخاب یک وکیل در سید خندان که درنزدیک محل سکونت شما باشد برای سهولت دسترسی و امکان هر چه سریعتر به دفتر کارآن به هدف خود نزدیک  شوید.

امروزه به دلیل مشکلات عدیده ای در سطح جامعه و افزایش پرونده های حقوقی و کیفری یاری گرفتن از یک وکیل خوب  در مسائل حقوقی از جمله مباحثی است که افراد خیلی به آن توجه نمیکنند و اغلب پس از ایجاد مشکل استفاده از مشاوره حقوقی اقدام می نمایند.با توجه به هزینه کمتر شما می توانید قبل از هرگونه اقدام به مانند کشورهای پیشرفته با استفاده از مشاوره حقوقی از عواقب جبران ناپذیری به نسبت زیادی بکاهید.

وکیل پایه یک دادگستری در سید خندان

وکیل پایه یک دادگستری کیست:

وکیل پایه یک کسی است که پس از گذراندن دوره های کاراموزی خود توانسته است پس از آزمون تشریحی و مصاحبه علمی ، موفق   به کسب نمره قبولی در اختبار شود و با حضور در مراسم تحلیف با اتیان سوگند به عنوان وکیل دادگشتری یا وکیل پایه یک نائل شود

انواع وکالت :

۱-وکیل انتخابی

2-وکیل تسخیری

3-وکیل معاضدتی

4-وکیل اتفاقی

 وکیل انتخابی :

شخصی که به وکیل مراجعه می کند و  با اراده خود  و انعقاد عقد وکالت  شخصی را به عنوان وکیل در امور حقوقی اش انتخاب می کند .

وکیل تسخیری:

با توجه به سیاست کیفری در قانون ایران باتاکید بر تفسیر به نفع متهم  قانونگذار یکی از حقوقی که برای متهم در نظر گرفته است داشتن وکیل است  و به عنوان حقی که متهم می تواند در دادرسی کیفری داشته باشد از آن  سخن گفته است بنابراین  زمانی که دعوای کیفری در مراجع  قضایی مطرح می شود و در جریان  رسیدگی قرار میگیرد گاهی علیرغم ضروری بودن حضور وکیل در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل و یا نداشتن بضاعت مالی برای این کار، به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود. عنوان وکیلی که به این ترتیب وارد پرونده می‌شود، وکیل تسخیری است.

وکیل مجرب در سیدخندان

وکیل معاضدتی:

در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی به دلایلی امکان گرفتن وکیل نداشته باشند، با تشخیص عسرو حرج موکل از سوی دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا، در این موارد وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص معسر را بر عهده می‌گیرد. عنوان وکیل یاد شده در این موارد، وکیل معاضدتی است.

وکیل اتفاقی:

اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی شغل او وکالت نباشد، بخواهد به صورت اتفاقی مشکلات حقوقی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارندپیگیری نماید ، بدون شرکت در آزمون‌های سخت کانون وکلای دادگستری می تواند از این کانون برای همان مورد خاص پروانه وکالت موردی بگیرد و با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه های مربوطه می‌تواند به این امر اقدام کند.

شخصی که وکالت موردی برای دفاع و پیگیریه پرونده های حقوقی بستگان خودرا از کانون وکلای دادگستری گرفته‌است را وکیل اتفاقی گویند.

حوزه های تخصصی وکلای ما در سید خندان :

 

دعاوی خانوادگی ( پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مراحل ثبت و اقدامات قانونی  طلاق توافقی )
امور قراردادها   (پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مشاوره قراردادها )
امور شرکت       ( پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله انواع شرکت های تجاری )
دعاوی ملکی
دعاوی حقوقی
دعاوی کیفری

ویژگی یک وکیل خوب در سید خندان :

یک وکیل خوب در محل سکونت شما عزیزان باید در اولین قدم با موکل خود دارای صداقت و درستکاری ، قاطعیت و توانمدی ، داشتن دانش و علم بالا ، پیگیریه مستمر و دارای فن بیان قوی و دانش مهارت لازم در مذاکرات و آشنایی کامل به زبان بدن باشد

مزایای داشتن وکیل در محل سکونت : 

اگر جزء ساکنین درشرق تهران هستید به خصوص ساکن در سید خندان گروه وکلای همیاربا معرفی تیم حقوقی خود آمده هر گونه خدمات حقوقی به شما عزیزان ساکن در سید خندان می باشد

ازدیگر مزایای وکیل در سیدخندان سهولت دسترسی ساکنین در این محل می باشد که گروه وکلای همیار با کادرعلمی و با تجربه خود در دفتر حقوقی خود آماده پاسخ گویی به سوالات حقوقی و کیفری شما عزیزان است

حمایت قانون از جایگاه شغل وکالت :

امروزه شاهداخبارهای ناگواری از تعرض به جایگاه وکلای دادگستری هستیم،اگر چه درقوانین موضوعه ایران جایگاه و شان وکیل دادگستری از احترام و شغل قضابرخوردار است وکلیه اشخاص در جریان رسیدگی های قضایی مکلف به رعایت احترام و حفظ کرامت وکلامی باشند اما در عمل به دلیل عدم حمایت و ضمانت اجرای قانونی کافی از وکیل دادگستری در حین انجام وظیفه هر از چند گاهی شاهد ارتکاب برخوردهای دور از اخلاق و بر خلاف شان وکالت توسط افرادی اعم از طرفین دعوا وکلای طرف مقابل و حتی قضات با وکیل دادگستری بوده ایم.

در استقلال وکیل دادگستری :

امروزه استقلال وکیل که در جایگاه بر قراری عدالت است توسط برخی اقدامات و افراد خدشه دار می شود این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته جایگاه وکیل کاملا تثبیت شده است و وکلا در بالاتری مرتبه اجتماعی قراردادرند لیکن در کشور ایران صرفا در ماده 20 لایحه استقلال کانون توهین به وکیل دادگستری در حین انجام وظیفه را حبس مقرر کرده است که امید است در راستای چتر حمایتی از وکلا توسط قانون گذار و دستگاه قضا در راستای احترام به وکلا در زمان مراجعه به دستگاه قضا تدابیری را بیاندیشن .

ساعات پاسخگویی و جلسات حضوری : 

دفتر جردن ساعت پاسخگویی 9 لغایت 21 و جلسات حضوری 18 لغایت 20 شب از شنبه تا پنج شنبه

دفتر سیدخندان ساعت 9صبح لغایت  20 شب از شنبه تا پنج شنبه

دفتر بندر عباس : ساعت 10 صبح لغایت 21 از شنبه تا پنج شنبه

 

 

2 پاسخ

  1. سلام خانم دهقان روز بخیر
    ممنونم از مقالات خوبتون در سایت من خیلی استفاده کردم
    ضمنا خیلی ممنونم از پیگیری پرونده من که درباره کلاهبرداری و اینکه حق منو گرفتید و به موقع دنبال شد و به نتیجه رسید
    بازم ممنونم از شما. من شماره شما را به چند نفر از دوستان دادم و شمارو معرفی کردم ایشالا موفق باشید///

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونیم به شما کمک کنیم؟

برای حل مشکلات حقوقی خودتان به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات