مقالات

تلفن وکیل

شماره وکیل خوب در سیدخندان

در جامعه کنونی بحث داشتن وکیل و حضورآن در جلسات رسیدگی جهت دفاع از حق موکلین و یا عامه مردم وکیل مستقل را میطلبد  که امروزه بحثی بسیار پر رنگ بوده و نهاد مستقل وکالت را به پشتوانه آن هدایت می کند.(شماره وکیل خوب )

بسیاری از شما عزیزان با سرچ در گوگل با عناوین وکیل رایگان ، وکیل آنلاین ،وکیل خوب ، وکیل دادگستری به دنبال رفع مشکل حقوقی خود می باشید که در این خصوص وکلای ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند .

وکالت به عنوان شغلی حساس در جهت دفاع از حقوق انسانی دارای جایگاهی والا بوده که امروزه با نگاهی متفاوت به آن نگریسته شده است و شاهد بسیاری از ناملایمتها با آن بوده ایم اما مسئله ای که باید بیش از گذشته مورد توجه قرارگیرد آموزش یک وکیل خوب در زمینه مسائل حقوقی است که مردم با آن روبرو خواهند شد.(وکیل دادگستری)

استقلال و امنیت یک وکیل خوب :

یک وکیل خوب در به دست آوردن مهارتهایی که برای دفاع از موکل خود نیاز دارد در گام اول استقلال و امنیت است که بتوانددفاعی شایسته از حق موکل خوددر جهت اجرای عدالت نماید که ما دراین مختصر به شما خواهیم گفت یک وکیل خوب دارای چه خصوصیاتی است و در فن دفاع دارای چه مهارتهایی خواهد بود.

شماره وکیل خوب/بهترین وکیل

امروزه به جهت گسترش روابط اجتماعی و استفاده از اینترنت ،سطح دانش و آگاهی افراد روبه افزایش است اما هرکسی میبایست بداندکه سطح آگاهی و علم افراد تنها به مطالعه چندین مطلب در اینترنت کافی نبوده ،چرا که بسیاری از مطالب به اشتراک گذاشته در دنیای مجازی ممکن است در خصوص خواستگاه فردی باشد که آن مطلب را به اشتراک گذاشته است بنابراین نمیتوان صرفا به آن اکتفا نمودو یا آن مطلب را مسیری جهت رسیدن به اهداف والای زندگی دانست.

      شماره وکیل خوب
ویژگی های وکیل خوب:

ما پس از این مختصر قصد داریم در خصوص حرفه وکالت و ویژگی های یک وکیل خوب خواهیم گفت از جمله آنکه یک وکیل خوب کیست ؟و یک وکیل خوب ،بهترین وکیل پایه یک دادگستری است و یا آیا یک وکیل خوب گرانترین وکیل پایه یک دادگستری است ؟

(شماره وکیل خوب)

وکیل خوب،وکیل متخصص:

به نظر می رسد به دلیل گسترش دنیای اینترنت و رویارویی با بسیاری از مطالب حقوقی و کیفری در هر زمینه ای از وقایع و اعمال حقوقی در سطح جامعه ،وکیل متخصص آن امر را می طلبد و شخصی که در این مسیر گام بر می دارد می تواند با افزایش سطح علمی خود به عنوان یک وکیل خوب در آن حوزه خود را معرفی نماید.

ابتدا به تعریفی مختصر از وکالت پرداخته و سپس به ادامه بحث وکیل خوب خواهیم پرداخت :

وکیل خوب در عقد وکالت :

وکیل خوب در عقد وکالت ،نماینده موکل خود بود که در چارچوب اختیارات تفویضی در عقد و محدوده عرف و قانون عمل می نماید بنابراین انجام هر عملی برای موکل توسط وکیل با اختیار حاصل از وکالت بوده و درحق موکل نافذ است.

ضرورت داشتن یک وکیل خوب :

در بسیاری از قوانین و اسناد بین المللی نه تنها حضور وکیل و استقلال وکیل یک ضرورت بلکه یک تکلیف برای حاکمیت تلقی شده است و مطابق اصل 156و 159قانون اساسی قوه قضاییه قوه ای مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است و مرجع رسیدگی به تظلمات،دادگستری است و وجود وکیل ضرورت دادرسی عادلانه است.

وظیفه یک وکیل خوب در مقام دفاع :

اگرچه مطابق اصل 166و167 قانون اساسی احکام دادگاه ها باید مستدل و مستند به مواد قانونی و اصول حقوقی باشد و قاضی موظف است حکم هر دعوا رادرقوانین بیابدو اگر نیابدبا استناد به منابع معتبر اسلامی یا فتاوای معتبر حکم قضیه را صادر نماید یک وکیل خوب نیز درروند رسیدگی به پرونده در طول مدت دادرسی می بایست با تکیه بر مهارتهای فن دفاع و دانش خود در مبانی حقوقی و اصولی یک تصمیم عادلانه اتخاذ گرددبنابراین دفاع توسط یک وکیل خوب بسیار با اهمیت بوده و درتاریخ بشریت که از هزاران سال پیش حق دفاع و چهره وکیل مدافع و وکالت در حوادث و وقایع وجود داشته، گویای این مهم است.(شماره وکیل خوب )

ضرورت وجود وکیل خوب در دادرسی عادلانه :

از آنجا که وکالت یک نیابت است ووظیفه یک وکیل خوب در امر دادرسی مشخص کردن حقوق موکل و حفظ منافع اوست باید به گونه ای از فن دفاع و به دانش حقوقی روز آگاه باشد تا قاضی بتواند از دفاع و توضیحات او تمام وضع قضایی موکل را درک کند و از کلیه حقوق و دلایل استنادی وی آگاه شود  به همین خاطر در بسیاری از مواد قوانین کیفری نیز ضرورت داشتن وکیل خوب جهت دفاع از متهم و شاکی، علی الخصوص متهم مورد توجه قانونگذار بوده است.

وکیل خوب ،بهترین وکیل است :

با ملاحظه مطالب بالا کم و بیش متوجه شده اید که یک وکیل خوب می تواند همان بهترین وکیل در امور حقوقی شما باشد اما سوال اکثر شما عزیزان این است که آیا وکیل خوب یابهترین وکیل همان گرانترین وکیل محسوب می شود یا خیر ؟ این سوال اکثر بسیاری از کاربران در سرچ گوگل بوده است که ما را در طرح این سوال و پاسخگو به آن جهت داده است .

 وکیل خوب یا بهترین وکیل یا گرانترین وکیل :

در امر وکالت معنای گرانترین وکیل معنا و مفهوم منطقی ندارد و حق الوکاله وکیل بر اساس تعرفه مشخص شده پرداخت خواهد شد و اگر وکیلی دارای حق الوکاله متفاوت از مبلغ تعرفه باشد بر حسب توان علمی و سابقه وکالت وی ممکن است لحاظ گردد لذا گرانترین وکیل بر حسب توان فن دفاع ممکن است از دید عرف تعیین گردد .

دیدگاه مخاطب در وکیل خوب:

در پایان یک وکیل خوب از منظر شما عزیزان می تواند فردی آگاه به امور حقوقی و فن دفاع ومحافظی با بهره گیری از استعداد حقوقی از انحراف دعوا در دادرسی جلوگیری کرده و فرآیند دادرسی را در جهت کمک به اجرای عدالت قضایی هدایت کند .

 پیش نهاد ما به شما مطالعه مقاله 

(شماره وکیل خوب)

وکیل در جردن

وکیل در سیدخندان

وکالت تخصصی در ایران

مشاوره تلفنی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونیم به شما کمک کنیم؟

برای حل مشکلات حقوقی خودتان به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات