مقالات

وکیل خوب در نیاوران

وکیل در نیاوران/وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران

وکیل پایه یک دادگستری در حوزه کاری خوددرنیاوران به عنوان یک حقوقدان همواره با ارائه راهکارهایی مناسب و پیگیری های مستمر می تواند به دادرسی سرعت بخشیده تا درراستای اجرای عدالت وکیل دادگستری بتواند درجایگاه یکی از حساس ترین مشاغل جامعه،بااخلاق حرفه ای وکالت بارعایت مصلحت موکل ورعایت شان شغل وکالت اعم از صداقت و درستکاری و وفاداری به هرآنچه که دررسیدن به هدف نزدیک است قدم بردارد.

محتوای پیش رو در جهت سهولت دسترسی به وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران برای اهالی نیاوران نگارش شده است وشغل وکیل دادگستری و رعایت اخلاق حرفه ای از ناحیه وکیل پایه یک دادگستری تبیین و تشریح شده است .

وکیل پایه یک دادگستری در اصطلاح لغوی و حقوقی :

به معنای تفویض و واگذار نمودن امور حقوقی است که به موجب عقدی که بین وکیل و موکل منعقدمی گردد وکیل نماینده موکل در انجام امور حقوقی او خواهد بود موکل می تواند در جهت انجام امور خود وکیل پایه یک دادگستری و یا وکیل مدنی انتخاب کند که هریک در قانون دارای معنا و مفهوم خاص خود بوده و به تعریف هریک از آنها پرداخته ایم .

وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران :

خیلی از ساکنین مناطق شمال تهران از جمله نیاوران ، فرمانیه ، قیطریه ، در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران یا وکیل پایه یک دادگستری خوب در نیاوران ، بهترین وکیل درنیاوران هستند وبه جهت دسترسی آسان با وارد کردن واژگان وکیل خوب در نیاوران ،وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران ، بهترین وکیل درنیاوران در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در محل اقامت خود هستند.

بنابراین اگر ساکن محله نیاوران هستیدو برای رفع مشکلات حقوقی و کیفری به وکیل پایه یک دادگستری در نزدیک محل زندگی خود در نیاوران نیار داریدمی توانید با یک سرچ ساده با واژه وکیل در نیاوران موتورهای جستجو گرگوگل شما راهدایت خواهند کردو می توانیدبا وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران در تماس باشید .

انتخاب وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران :

امروزه بسیاری از افراد با توجه به نیاز های روز افزون خود به دنبال آسانترین راه برای رفع نیازهای روزمره خود هستند که بتوانند به آسانی و بدون نیار به وقت زیاد به آنچه که مورد نیاز است دسترسی سریع داشته باشند. بنابراین حدالامکان در محل سکونت خود به دنبال رفع نیاز خود بوده ووکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور حقوقی و کیفری یکی از این نیاز هاست که به کمک موتور های جستجو گرگوگل و با کلید واژه های مرتبط مثل وکیل خوب در نیاوران ،وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران ، دفتر وکیل در نیاوران ، در بهترین وکیل درنیاوران ، در جستجوی نزدیکترین دفتر وکیل پایه یک دادگستری در محل سکونت خود می گردند .

آسان ترین راه دسترسی به وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران:

می دانید که امروزه با گسترش دنیای مجازی و اینترنت می توانید دسترسی آسان به هر آنچه که در محل زندگی خود میخواهید در دنیای مجازی به دنبال آن باشید بنابراین داشتن یک وکیل خوب در نیاوران یا وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران که متخصص در امور حقوقی و کیفری باشد از این طریق بسیار آسان است وکافی است که با در دست داشتن یک گوشی همراه در هر موقعیت زمانی و مکانی از طریق راه های ارتباطی با وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران در تماس باشید.

جایگاه و شان وکیل پایه یک دادگستری :

در این قسمت بهتر است در خصوص جایگاه و شان وکیل دادگستری توضیحاتی مختصر جهت آگاهی شما عزیزان داده شود چرا که  شغل وکالت از مقام و جایگاهی برابر با شغل قضاوت است و در قوانین کشور ایران اگرچه در خصوص حفظ کرامت و رعایت اصول و موازین اخلاقی صحبت شده است و قانونی با عنوان حفظ حقوق شهروندی تصویب گردیده در خصوص  رعایت حقوق شهروندی اشخاصی که در روند دادرسی دخالت دارند نیز تاکیدمی شود و قانونگذارعدم رعایت آن حقوق را دارای ضمانت اجرا می داند .

آیا درعمل ، قوانین تصویب شده در خصوص احترام به شان وکیل اجرا می شود یا خیر :

امادر عمل آیا این حقوق رعایت خواهد شد یا خیر با مثالی توضیح خواهیم داد مثلادر دادگاه نحوه بر خوردمدیران شعب با وکلا،نوع رفتار ضابطین با وکلا، و یا حتی عدم پرداخت حق الوکاله وکیل از ناحیه موکل و بسیاری دیگر مشکلاتی که در دفاع از یک شخص تا رسیدن به اتمام یک پرونده در سر راه یک وکیل ممکن است قرار گیرد، اما امروزه چه حمایتی از این شغل در جامعه شده است ؟!

آیا وکیل در جهت دفاع از حق قانونی موکل خود، مورد حمایت قانون است یا خیر :

شاید بتوان گفت قوانین اگرچه توانسته اند افعالی را جرم انگاری کند اما عملا به دلیل عدم حمایت وعدم وجود فرهنگ سازی در این زمینه حتی شاهد اخبار ناگوار در خصوص عدم رعایت شان وکیل نیز بوده ایم بنابراین وکیل بایددرجایگاه دفاع از موکل دارای استقلال بوده و بدون انکه در مقام دفاع خطری وکیل را تهدید کند بتواند دفاع مطلوبی داشته باشد .

وکیل پایه یک دادگستری مجرب در نیاوران :

بسیاری از وکلا بسته به نوع فعالیت و یا حتی نزدیک بودن به محل سکونت ،دفتر کار خود را انتخاب می نمایند، بنابراین ممکن است شخصی که وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران است محل اشتغال خود را درنیاوران مستقر کرده و فعالیت وکالتی خود را در این موقعیت مکانی شروع کند و با آشنایی با ساکنین نیاوران و مشکلات حقوقی و کیفری آنها بتواند با کسب تجربیات خود خدمات قضایی را به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری خوب در نیاوران ارائه دهد .

گروه وکلای همیار وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران :

کافی است در رویارویی با هر یک از مشکلات حقوقی وکیفری با سرچ ساده در اینترنت با کلید واژه وکیل خوب در نیاوران یا وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران با گروه وکلای مجرب آشنا شوید وبا حضور در دفتر کارآنها به عنوان وکیل در نیاوران خدمات حقوقی جهت بهترین راهکار حل مشکلات خود دریافت نمایید .

 

مجازات اشخاص حقوقی

شرایط انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری خوب و مجرب در نیاوران:

قبل از هر چیزی باید بدانید یک وکیل خوب از لحاظ علمی و عملی به چه کسی گفته می شود،یک وکیل خوب که درگوگل به دنبال آن هستید بایدمتخصص در اموری باشد که جهت حل آن به وی مراجعه کرده اید بنابراین باید درموضوع پرونده دارای تخصص کافی باشد تابتواند با مشاوره های دقیق علمی خودحتی الامکان چالشهای پرونده را پیش بینی کند، و از همه مهمتر از نظر روحی و روانی بتواند موکل خود را در سطح متعادلی از آرامش برساند .

مطالعات مکرر و مستمر بر موضوع پرونده و نگاهی علمی به موضوع مشکل حقوقی شما یکی از مهمترین مراحل قبول یک پرونده است وتا قبل از جلسه رسیدگی باید با مطالعه کافی در اوراق و مستندات موجود در پرونده و اظهارات موکل خود که بنارا بر اصل صحت گفتار وی می گذارید از صحت و سقم موضوع مطرح شده مطلع شود.

شرایط موکل :

موکل بایددر کمال صداقت تمامی جزئیات پرونده خود را در اختیار وکیل قرار دهد تا وکیل بتواند با تلاش خود دفاعی شایسته در جلسه دادرسی نماید ، تمامی خصوصیات گفته شده در بالا به کمک یک وکیل خوب در نیاوران می تواند شما را در صورتی که دارای حق باشید به پیروزی نزدیک کند و قبل از هر اقدامی ابتدا با ملاقاتی حضوری از شخصیت و کمیت و کیفت کار با وکیل خود آگاه شوید.

شرایط وکیل خوب در نیاوران :

باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی روز برخوردار باشد

امانت داری که لازمه شغل وکالت است

دارای تعهد اخلاقی و حرفه ای باشد و از گفتن مطالب اغراق آمیز و غیر ممکن اجتناب کند

یک وکیل خوب  باید بتواندموکل خود را از انتخابهای بیراهه و نافرجام آگاه کند

تعهدات وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران:

وکیل باید ابتدا در انجام امور وکالتی مصلحت موکل خود را در نظر بگیرید بنابراین هر گونه خسارت وارده را باید پاسخ گو باشدو هر اموالی که برای موکل اخذ کرده است به او مسترد کند ، پرداخت حق الوکاله وکیل بر اساس قرارداد و تعرفه به عهده موکل است و باید با پرداخت به موقع آن بتواند پاسخ گوی زحمات وکیل خوب باشد بنابراین همانطور که وکیل در مقابل موکل خود مسئول است،موکل نیز باید با قدردانی از زحمات وکیل یا نماینده خود به او اعتمادکرده ودرمسیر پرونده بتواند او را همیاری کند.

وجود اخلاق حرفه ای در شغل وکالت:

اخلاق مدار بودن اشخاصی که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی می باشند منجر به  حفظ اعتماد و حس امنیت و اطمینان مردم به آنها خواهد شد  یکی از آن مشاغل مهم و حساس در جامعه شغل وکالت است که لازمه آن داشتن اصول اخلاق مداری است که موجب برکت آن شغل خواهد شد بنابراین نقش وکیل دررعایت مصلحت موکل و شئونات وکالت ، صداقت و درستکاری و وفاداری  بیش از بیش نمایان خواهد شد .

در تعریفی از اخلاق حرفه ای :

شخصی که دارای رفتار و گفتاری است که از دید دیگران مناسب و شایسته است  ومورد پذیرش کلیه اقشار جامعه  باشد.

لازمه وجود اخلاق حرفه ای برای وکیل در برخورد با موکل و جامعه حقوقی

لازمه حفظ حریم دیگران توسط وکیل  پایه یک دادگستری :

به نظر حفظ حریم اشخاص امروزه کمترتوسط افرادجامعه کنونی رعایت می شود . علیرغم آنکه احترام به حریم دیگران و حفظ حریم آنها نمایانگر دو یا بازتاب شخصیت یک انسان است ،اخلاق حسنه و آداب معاشرت در هر جایگاهی می طلبد که بدون اجازه و رضایت دیگران در حریم آنها وارد نشویم مسئله حفظ حریم اعم از شخصیت ، آبرو ، آزادی و اموال ، باید مصون از تعرض باشد و این صرفا یک قائده فقهی و حقوقی نیست بلکه یک مسئله مهم اخلاقی و انسانی است و یک وکیل پایه یک دادگستری باید در جریان دادرسی در برخورد با همکاران و موکلین خود و طرف مقابل با انصاف و ادب عمل کند.

وکالت بلاعزل :

مطمعنان شما تاکنون با واژه وکالت بلاعزل برخورده اید بسیاری از افراد پس آنکه به قصد انجام اموری حقوقی یا کاری و یا فروش اموال خود وکالتی را به نام شخص دیگری تنظیم می کنندتا به نمایندگی از انها اعمال حقوقی را انجام دهد از نوع وکالت آگاه نیستن یعنی اینکه وکالت بلازل است یا خیر به همین خاطر پس از انعقاد عقد وکالت متوجه می شند که نوع وکالت بلاعزل بوده و با این تصور که نمی توانند شخص وکیل را عزل کنند نگران عواقب اموال خود هستند اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که حتی در وکالت بلاعزل هم موکل می تواند با انجام امور وکالت توسط خود وکالت را منحل کند .

گروه وکلای همیار وکیل پایه یک دادگستری مجرب در نیاوران: 

وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران ،یکی از اعضای گروه وکلای همیار می تواند با ایجاد شرایط مطلوب در نواحی نیاوران با معرفی وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی آنلاین ،مشاوره حقوقی تلفنی از طریق پرسش و پاسخ در فضای مجازی اینستگرام ، وب سایت ،شماره های تماس اعلام شده در جهت دسترسی آسان ساکنین نیاوران در هر زمانی از شبانه روز با وکلای پایه یک در تماس باشید .

حوزه های تخصصی وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران :

دعاوی ملکی ( الزام به تنظیم سند ، قراردادهای مشارکت در ساخت ، انحصار وراثت ، تقسیم ترکه ، خلع ید ، فسخ و…)

پیشنهاد ما به شما مطالعه ( فسخ قرارداد بدون مراجعه به دادگاه )

قراردادها ( تنظیم قراردادهای خصوصی و..)

خانواده ( نفقه ، اجرت المثل ، طلاق ، مهریه و.. ) مشاوره خانواده در جهت شروع زندگی و شروط ضمن عقدنکاح  تحت نظر مشاورین خانواده

پیشنهاد ما مطالعه ( صفر تا صد حق طلاق )

شرکت ها ( ثبت ، انحلال ، سهام ، ثبت برند و..)

پیشنهاد ما به شما مطالعه ( انواع شرکت های تجاری )

کیفری (جرائم رایانه ای، انتقال مال غیر ، تصرف عدوانی ، جرائم پزشکی و…)

پیشنهاد ما به شما مطالعه  ( خیانت در امانت ارز دیجیتال )

امتیاز ما به ایرانیان خارج از کشور در امور وراثت

پیشنهاد ما مطالعه پاسخ به مشکل ( انحصار وراثت )

افرادساکن درشمال تهران( مناطق نیاوران ، فرمانیه ،قیطریه  و.. ) می توانند با بهره گیری از علم و امانت داری  با تخصص وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران از مشاوره های حقوقی و کیفری فوق بهره مند گردند .

پیشنهاد ما به شما مطالعه ( وکیل مشاوره تلفنی فوری وکیل در پاسداران )

 وکیل پایه یک دادگستری متخصص در نیاوران:

گروه وکلای همیار با بهترین وکیل درنیاوران دارای وکلای مجرب ودانش کافی وبا معرفی وکیل پایه یک دادگستری در نیاوران با وکیل خوب و متعهد وبا تجربه سعی دارددرراستای احقاق حق شما عزیزان که درناحیه نیاوران هستید و نیاز به وکیل پایه یک در نیاوران دارید پاسخگو باشند ودسترسی سریع را برای شما فراهم نمایند.

گروه وکلای همیار با تیم مجرب و وکلای پایه یک دادگستری خود درمنطقه نیاوران ،پاسداران ،سید خندان و جردن با هدفمندی مستمر در راستای پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری با ایجاد اعتماد در انتخاب بهتربن وکیل در نیاوران و وکیل در سید خندان ، وکیل در جردن شمار ا در جلسات حضوری و و مشاوره های تلفنی همراه کند و با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی و کیفری با شما در مسیر احقاق حق  همقدم باشد و در شمال تهران آماده هر گونه خدمات قضایی به شما عزیزان باشند.انتخاب با شماست.

 

 

6 پاسخ

  1. سلام خانم دهقان وقت بخیر
    من خواستم ازتون تشکر کنم بابت پرونده ای که داشتم و با همه مشکلات شما تونستید بالاخره حق منو بگیرید.خیلی کار شما عالی بود ایشالا موفق باشید بازم ممنونم. به دوستان توصیه میکنم مشاوره با خانم دهقان را در نظر داشته باشید بسیار دلسوز و منطقی و با دانش هستند
    خدا خیرتون بده

  2. سلام و خسته نباشید
    بسیار ممنون و مچکر بابت اطلاع رسانی و پیگی ری شما در حل مشکلات حقوقی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونیم به شما کمک کنیم؟

برای حل مشکلات حقوقی خودتان به ما اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات